طراحی سایت


کاربرد افزونه ی جی تی متریکس در طراحی سایت

جی تی متریکس چیست؟ جی تی متریکس پلاگین یا افزونه ای است برای افزایش سرعت بارگذاری طراحی سایت می باشد که همان طور که می دانید سرعت لود شدن طراحی سایت تأثیر بسزایی بر روی سئو و بهینه سازی طراحی سایت دارد و برای همین منظور استفاده از این افزونه برای طراحان سایت پر کاربرد می باشد. منظور از سرعت طراحی سایت چیست ؟ سرعت طراحی سایت به دو بخش تقسیم می شود سرعت بارگذاری صفحات طراحی سایت سرعت پاسخگویی سرور طراحی سایت

طراحی سایت

خدمات جی تی متریکس برای طراحی سایت چیست ؟

1.جی تی متریکس جزئیات سرعت بارگذاری طراحی سایت را آنالیز می نماید .
2.جی تی متریکس لیستی از مواردی که باعث کاهش سرعت طراحی سایت می شود ، ارائه می دهد .
3.جی تی متریکس با توجه به آنالیزی که انجام می دهد راهکارهای مفیدی برای بهبود سرعت طراحی سایت ارائه می دهد .
4.جی تی متریکس سرعت و نحوه ی بارگذاری صفحات طراحی سایت را اطلاع رسانی می نماید .
5.جی تی متریکس اطلاعات و آنالیز های سرعت طراحی سایت را به صورت روزانه ، ماهانه و سالانه ارائه می دهد .

طراحی سایت

بخش های مختلف جی تی متریکس طراحی سایت

1.پرفرمنس اسکور این بخش معیارهایی برای سنجش سرعت طراحی سایت انجام می دهد پیج اسپید اسکوردر این بخش درصد بهینه بودن کدهای طراحی سایت نشان داده می شود و هر چه این درصد بالاتر باشد ، طراحی سایت شما بهینه تر می باشد . وای اسلو اسکور در این بخش درصد های مورد نیاز طبق استاندارد های یاهو نمایش داده می شوند و می توانید از یک متخصص طراحی سایت و سئو برای آن یاری بگیرید .
2.پیج دیتیل پیج لود تایم در این قسمت زمان بارگذاری کامل طراحی سایت را بر حسب ثانیه نمایش می دهد . توتال پیج سایز این قسمت حجم اصلی صفحات طراحی سایت مد نظر را به صورت جداگانه نمایش می دهد ریکوئست این قسمت درخواست های ارسالی به سرور طراحی سایت را نمایش می دهد ، هر چه این تعداد در خواست ها کمتر باشد ، فشار کمتری نیز به سرور ها وارد می شود که این امر سبب افزایش سرعت طراحی سایت می شود.
3.پیج اسپید و وای اسلو در این قسمت اطلاعات به دست آمده از الگورتیم های یاهو و گوگل برای آنالیز طراحی سایت نشان داده می شوند و شما می توانید مواردی که باعث کاهش سرعت طراحی سایتتان شده است را بررسی نمایید و به رفع آنها بپردازید تا سرعت طراحی سایتان بالا برود .
4.واتر فال این قسمت به شما چارت هایی از نتایج زمان های صرف شده برای بارگذاری طراحی سایت هر کدام از منابع ، تصاویر ، استایل ها و ... ارائه می دهد .
5.ویدیو این قسمت فایل های ویدیویی را برای طراحی سایت شما بهینه سازی می کند .
6.هیستوری در این قسمت نتایج تست های مختلف بر روی یک صفحه طراحی سایت را در فواصل زمانی مختلف در قالب یک نمودار به شما نمایش می دهد .

طراحی سایت

 

مطالب مرتبط:
طراحی سایت طراحی وب سایت شرکت طراحی سایت طراحی سایت فروشگاهی طراحی سایت گوگل طراحی سایت آپارات طراحی سایت بیمه طراحی سایت مطب دندان پزشکی طراحی سایت جراحی و زیبایی طراحی سایت تهران طراحی سایت مسکن طراحی سایت آژانس املاک طراحی سایت دکتر زنان طراحی سایت مزون لباس در تهران طراحی سایت وکلا طراحی سایت شرکت بازرگانی طراحی سایت کترینگ در تهران طراحی سایت درمانگاه طراحی سایت لوازم ایمنی طراحی سایت معاملات ملکی طراحی سایت پارچه فروشی در تهران اهمیت طراحی سایت داروخانه اهمیت طراحی سایت خدمات عروسی طراحی سایت فروشگاه موبایل طراحی سایت فروش آبمیوه و بستنی طراحی سایت فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی طراحی سایت سفارش آنلاین غذا طراحی سایت آتلیه عروسی طراحی سایت فروشگاه اسباب بازی در تهران طراحی سایت فروش رنگ و اسانس خوراکی طراحی سایت درج آگهی طراحی سایت تالار پذیرایی طراحی سایت خودرو طراحی سایت آتلیه عکاسی طراحی سایت املاک طراحی سایت دانشگاه مجازی طراحی سایت خبرگزاری طراحی سایت تخفیف گروهی طراحی سایت مزون طراحی سایت فروش فایل طراحی سایت موزیک طراحی سایت بیمه طراحی سایت شرکتی طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید