طراحی سایت


گرافیک طراحی سایت شرکتی

شرکت ها برای این که خدمات خود را برای افراد معرفی کنند اقدام به طراحی سایت می کنند. صاحبان مشاغل برای بالا بردن ترافیک و همچنین جذاب تر شدن سایت همه‌ی موارد مهم را در نظر می گیرند. یکی از موارد مهم که در دید کاربران تاثیر ویژه ای را می گذارد گرافیک طراحی سایت شرکتی می باشد. وجود گرافیک جذاب شما را نسبت به رقبایتان برتر می کند. یک طراحی سایت هرچقدر هم کد نویسی قوی داشته باشد اما از ظاهر زیبایی برخوردار نباشد در نظر بازدید کننده اثرات منفی را بر جای می گذارد به همین منظور باید به گرافیک طراحی سایت شرکتی اهمیت دهید.

عوامل موثر در گرافیک طراحی سایت شرکتی

برای گرافیک طراحی سایت شرکتی باید به عوامل مختلفی از جمله :
بخش هارمونی بین اجزا
تایپوگرافی
بخش حجم تصاویر
به کارگیری رنگ ها و تصاویر در طراحی سایت
و...
اشاره کرد.

طراحی سایت

طراحی سایت شرکتی چیست؟

طراحی سایت شرکتی نوعی ویترین برای کسب و کار شما محسوب می شود و برای معرفی ارائه خدماتتان انجام می شود. دنیای اینترنت دنیای مدرنی می باشد که بسیاری از افراد برای انجام کارها از آن استفاده می کنند. بنابراین طراحی سایت شرکتی با رعایت اصول سئو می تواند در برند سازی آنلاین کمک ویژه ای کند.

هدف از داشتن طراحی سایت شرکتی

هدف از داشتن طراحی سایت شرکتی عبارتند از: دریافت درآمد از طریق تبلیغات، تجارت سودآور، ارائه خدمات اینترنتی برای مشتریان، ایجاد برند سازی برای شرکت، فعالیت بدون محدودیت زمانی و مکانی و در دسترس بودن 24 ساعته، معرفی خدمات ارائه شده می باشد.

ویژگی های طراحی سایت شرکتی

برای بهتر شدن طراحی سایت شرکتی و تاثیر بر گسترش کسب و کار باید موارد مهمی را در سایت خود قرار دهید تا رضایت افراد را جلب کنید.امکانات مورد نیاز سایت شرکتی عبارتند از:
• سئو و بهینه سازی قوی
یکی از مهمترین ویژگی های طراحی سایت شرکتی داشتن سئو و بهینه سازی قوی می باشد. داشتن سئوی عالی باعث می شود تا سایت بر اولویت گوگل قرار گرفته سپس در نتایج جستجوی افراد قرار گیرد.
• بخش تماس با ما
یکی از ویژگی های طراحی سایت شرکتی ایجاد بخش تماس با ما می باشد. با ایجاد بخش تماس با ما می توانید کار را برای کسانی که می خواهند با شما در ارتباط باشند به راحتی به اطلاعات تماس شما دسترسی پیدا کنند.
• شبکه های اجتماعی
قرار دادن لینک های شبکه های اجتماعی می تواند در نظر افراد بسیار تاثیر گذار باشد چرا که افراد در فضای شبکه های اجتماعی فعالیت می کنند و دوست دارند تا صفحه شخصی مشاغل را در آن ببینند و از محتوای آن ها استفاده کنند.
• طراحی واکنش گرا ( ریسپانسیو )
یکی دیگر از ویژگی های طراحی سایت شرکتی که باید به آن توجه کنید طراحی سایت واکنش گرا می باشد یعنی سایت شما علاوه بر نمایش در کامپیوتر و تبلت در نمایشگرهای دیگری نیز مانند موبایل و تبلت به خوبی نمایش داده شود.
• سرعت طراحی سایت
یکی دیگر از مواردی که در طراحی سایت شرکتی باید توجه کنید سرعت طراحی سایت می باشد اگر سرعت بارگذاری سایت شما بالا باشد بازدید کننده به راحتی می تواند به ادامه بازدید از سایت شما بپردازد اما اگر سرعت بارگذاری پایینی را داشته باشید کاربران رغبتی به دیدن سایت شما نمی کنند و به سراغ سایت های دیگری می روند.
• گالری تصاویر همچنین راهنمای استفاده از محصولات
در این بخش می توانید تصاویر مربوط به خدماتی که ارائه داده اید و نمونه کارهای خود را در این بخش قرار دهید.
• بخش پرسش و پاسخ سوالات مشتریان
موارد دیگری از ویژگی های طراحی سایت شرکتی بخش پرسش و پاسخ می باشد. این بخش برای افراد قرار داده شده تا به راحتی سوالات خود را مطرح کنند و پشتیبانان پاسخ آن ها را بدهند.
• بخش جستجو
یکی دیگر از ویژگی های طراحی سایت شرکتی بخش جستجو می باشد. با ایجاد این بخش افرادی که نعجله دارند ویا نمی توانند به بخش مورد نظر دسترسی پیدا کنند به راحتی با جستجوی ساده عبارت مورد نظر به صفحه مربوطه انتقال پیدا کنند.
برای داشتن یک گرافیک حرفه ای چه باید کرد؟
اگر می خواهید یک طراحی سایت شرکتی حرفه ای را داشته باشید می توانید با سپردن طراحی سایت به دست شرکت حرفه ای با تیم طراحان برنامه نویسان و گرافیست مجرب به راحتی یک سایت ایده الی را داشته باشید.


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید