طراحی سایت


گواهی ssl وتاثیر آن بر امنیت طراحی سایت

در طراحی سایت معمولا یکی از اتفاقاتی که برای یک سایت پیش می آید عدم اتصال سایت به مرورگر است و نمایش پیغام your conection is not secure در مرورگر است که اکثرا کاربران با مشاهده این پیغام احساس ناامنی کرده وسایت را رها می کنند این پیغام را زمانی کاربر دریافت می کند که سایت فاقد گواهی ssl باشد.
مرورگر ایمن گوگل چیست ؟ در طراحی سایت مرورگر ایمن گوگل هرروز به محا فظت بیش از 3هزار دستگاه در روز وباارائه هشدار به کاربران می پردازد و اگر سایتی توسط هکرها یا ویروس ها دچار مشکل شده باشد مدیران سایت ها را در جریان قرار می دهد.تا مشکل را شناسایی و حل بکنند و بازدید کنندگان آنها ایمن تر به بازدید طراحی سایت بپردازند. مرورگر ایمن گوگل در سراسر گوگل کار می کند و باعث افزایش امنیت در اینترنت می گردد.

طراحی سایت

گواهی امنیتی ssl در طراحی سایت چیست ؟

گواهی ssl در طراحی سایت همان لایه امن پروتکل است و منظور همان پروتکل امنیتی است که به وب سایت اینترنتی این امکان را می دهد که داده های خود را بین مرورگر وسرور در یک فضای امن مبادله کنند .هر زمان که در طراحی سایت از این پروتکل امنیتی استفاده نماید مرورگر با استفاده از یک کد اطلاعات را رمز گزاری می کند و آن را به سرور اصلی طراحی سایت رسال می نماید و بعد از آن سرور با استفاده از رمز مخصوص این اطلاعات را رمز گشایی می نماید این کار باعث می شود که هکرها و عوامل نفوذی بدون دسترسی به رمز اینترنتی به پروتکل داده ها و اطلاعات دسترسی نداشته باشند .این کار باعث افزایش امنیت طراحی سایت می شود.
گواهی sslبه چه صورت در دنیای اینترنت و طراحی سایت وجود دارد آیا انواع مختلف دارد ؟و نوعی از گواهی است که بتواند امنیت طراحی سایت را به طور کامل تظمین کند .این گواهی هم به صورت پولی وهم به صورت رایگان وجود دارد که بیشتر هاستینگ به صورت رایگان آنرا در اختیار سایت قرار می دهد .اما نوع پولی آن تفاوت وبرتری های بیشتری نسبت به نسخه رایگان دارد.

طراحی سایت

سه نوع اصلی گواهی نامه طراحی سایت

• این گواهی نامه برای اعتبار سنجی دامنه در طراحی سایت از آن استفاده می شود برای افراد حقیقی که سایت دارند و تمایل به حفظ امنیت آن ارند گزینه مناسبی است.
• در طراحی سایت نوع دوم گواهی نامه که برای شرکت ها و سازمان های خصوصی ودولتی کاربرد دارد و باید با ارائه مارک معتیبر برای دریافت این گونه گواهی نامه اقدام کرد وتا اهراز هویت گواهی نامه صادر نمی شود.
• سومین نوع گواهی نامه در طراحی سایت کاملا شخصی برای شرکت ها و سازمان ها و بانک ها و مراکز دولتی وبه صورت حقوقی صادر می شود واین مراکز با ارائه مدارک نیاز به دریافت گواهی هستند.

طراحی سایت

ضرورت دریافت گواهی نامه برای سئو طراحی سایت

همانطور که قبلا اشاره کردیم سئودر طراحی سایت به مجموعه از فعالیت ها گفته می شود برای محبوبیت سایت برای موتورهای جستجو و بنابراین برای محبوبیت سایت و سئو سایت باید تمام الگوریتم های لازم و ارائه شده توسط گوگل را انجام داد. موتورهای جستجو گوگل از طراحی سایت هایی که امنیت نداشته باشند خیلی خوششان نمی آید پس برای رتبه دهی سایت توسط موتور گوگل ،امنیت سایت و داشتن گواهی sslضروری است. ینی فوتبال که از بهترین خدمات شرکت نونگار پردازش می باشد را نیز مطالعه نمایید.

طراحی سایت

 

مطالب مرتبط:
طراحی سایت طراحی وب سایت شرکت طراحی سایت طراحی سایت فروشگاهی طراحی سایت گوگل طراحی سایت آپارات طراحی سایت بیمه طراحی سایت مطب دندان پزشکی طراحی سایت جراحی و زیبایی طراحی سایت تهران طراحی سایت مسکن طراحی سایت آژانس املاک طراحی سایت دکتر زنان طراحی سایت مزون لباس در تهران طراحی سایت وکلا طراحی سایت شرکت بازرگانی طراحی سایت کترینگ در تهران طراحی سایت درمانگاه طراحی سایت لوازم ایمنی طراحی سایت معاملات ملکی طراحی سایت پارچه فروشی در تهران اهمیت طراحی سایت داروخانه اهمیت طراحی سایت خدمات عروسی طراحی سایت فروشگاه موبایل طراحی سایت فروش آبمیوه و بستنی طراحی سایت فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی طراحی سایت سفارش آنلاین غذا طراحی سایت آتلیه عروسی طراحی سایت فروشگاه اسباب بازی در تهران طراحی سایت فروش رنگ و اسانس خوراکی طراحی سایت درج آگهی طراحی سایت تالار پذیرایی طراحی سایت خودرو طراحی سایت آتلیه عکاسی طراحی سایت املاک طراحی سایت دانشگاه مجازی طراحی سایت خبرگزاری طراحی سایت تخفیف گروهی طراحی سایت مزون طراحی سایت فروش فایل طراحی سایت موزیک طراحی سایت بیمه طراحی سایت شرکتی طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید