طراحی سایت


آشنایی با سبک های جدید طراحی سایت

سبک های به کار رفته در طراحی سایت روز به روز در حال تغییرند افراد انتخاب سبک های به کار رفته در طراحی سایت را براساس نیاز و سلیقه ی خود انتخاب می کنند لازم است بدانید در انتخاب سبک های طراحی سایت نباید خیلی از مد پیروی کنید چرا که مد ها در طراحی سایت خیلی سریع عوض می شوند و تغییر در آنها می تواند شما را دچار دردسر کند در این مقاله چند سبک طراحی که نیاز به تفکر دارند برای شما انتخاب کرده ایم که امیدواریم در جلب رضایت شما موثر باشد.

طراحی سایت

ایجاد منوی همبرگری در طراحی سایت

استفاده از گجت های قابل حمل امروزه رواج زیادی پیدا کرده است به همین دلیل بسیاری از طراحان تلاش می کنند تا نویگیشن منو را به صورت خلاصه و با نام منوی موبایلی و یا منوی همبرگری در طراحی سایت ایجاد کنند مزیت استفاده از منوی همبرگری این است علاوه بر ایجاد یک سبک جدید در طراحی سایت در ساده به نظر رسیدن آن کمک زیادی می کند و این عامل در بهبود تجربه ی کاربری بسیار موثر خواهد بود البته باید توجه داشت که استفاده از این روش در طراحی سایت فروشگاهی و طراحی سایت خبری خیلی کارآمد نخواهد بود چرا که این دسته از سایت ها شامل منو ها و زیر منوهای زیادی هستند و درصورت استفاده از منوی همبرگری پیدا کردن عناوین برای کاربران ساده نخواهد بود یک مثال مفید در این زمینه طراحی سایت time است که عناوین مختلف خبری را تحت یک عنوان ارائه می کند و یک منو نیز برای راحتی کار کاربران به آخرین اخبار اختصاص یافته است و همچنین ابزار جستجوی پیشرفته نیز در اختیار کاربران قرار می گیرد.

طراحی سایت

سبک استفاده از اسلاید چرخشی در صفحه ی اول

یکی از مدهایی که امروزه در طراحی سایت دیده می شود بهره گیری از اسلایدهای چرخشی است گرچه این سبک نظر بسیاری از کاربران را جلب می کند اما نکاتی وجود دارد که در صورت استفاده از این افکت لازم است به آنها دقت شود :
1. استفاده از این نوع اسلایدها در طراحی سایت باعث کم شدن مقدار محتوا می شود و از آنجایی که یافتن اطلاعات متا در این حالت کار دشواری است این موضوع بر سئو سایت و بهینه سازی اثر منفی خواهد گذاشت.
2. با توجه به این که وجود اسلاید ها در طراحی سایت تنها جنبه ی زیبایی دارد باید استفاده از آنها به صورتی باشد که محتوای صفحه را خیلی به سمت پایین صفحه سوق ندهند.
3. گاهی کیفیت استفاده از تصاویر در طراحی سایت و اسلاید ها با افزایش زمان بارگذاری صفحات در طراحی سایت می شوند و این موضوع بر رضایت کاربران اثر منفی می گذارد.

طراحی سایت

استفاده از سبک طراحی سایت به سبک اسکرول پارالاکس

اخیرا این سبک طراحی در سایت های متعددی دیده می شود و در آن محتوای پیش زمینه و پس زمینه با سرعت های متفاوتی بارگزاری می شود در این سبک طراحی سایت لازم است به موارد زیر توجه کنید:
1. این مدل از طراحی برای سئو و بهینه سازی در طراحی سایت مناسب نیست زیرا تنها یک صفحه ساخته می شود و پیدا کردن متن برای موتورهای جستجو به کندی پیش می رود.
2. تحقیقات نشان می دهد گرچه این سبک از طراحی بسیار آسان به نظر می رسد اما پیدا کردن محتوا را برای کاربر دشوار می کند.

سبک های طراحی سایت چه اهمیتی برای کاربران دارند ؟

سبک های طراحی سایت با توجه به مدهای روز ایجاد می شوند و نقش مهمی درتجربه ی کاربری ایفا می کنند به همین جهت در طراحی وب سایت اهمیت دارند و لازم است مد نظر گرفته شوند.

مدل منوی همبرگری برای کدام طراحی سایت ها مناسب نیست ؟
در طراحی سایت های فروشگاهی و طراحی سایت های خبری به دلیل وجود عناوین زیاد در منو ها و زیر منو ها معمولا از این مدل منو استفاده نمی شود چرا که باعث گیجی و سردرگمی گاربر خواهد شد.
اغلب مشکلاتی که کاربران در سبک های جدید طراحی با آن مواجه می شوند شامل چه مواری است ؟
• سخت شدن پیدا کردن محتوای مورد نظر
• کند شدن سرعت در زمان بارگذاری
• مشکلات سئو و بهینه سازی
• راندن محتوا به سمت پایین صفحه در صورت استفاده از اسلاید ها

 

مطالب مرتبط:
طراحی سایت طراحی وب سایت شرکت طراحی سایت طراحی سایت فروشگاهی طراحی سایت گوگل طراحی سایت آپارات طراحی سایت بیمه طراحی سایت مطب دندان پزشکی طراحی سایت جراحی و زیبایی طراحی سایت تهران طراحی سایت مسکن طراحی سایت آژانس املاک طراحی سایت دکتر زنان طراحی سایت مزون لباس در تهران طراحی سایت وکلا طراحی سایت شرکت بازرگانی طراحی سایت کترینگ در تهران طراحی سایت درمانگاه طراحی سایت لوازم ایمنی طراحی سایت معاملات ملکی طراحی سایت پارچه فروشی در تهران اهمیت طراحی سایت داروخانه اهمیت طراحی سایت خدمات عروسی طراحی سایت فروشگاه موبایل طراحی سایت فروش آبمیوه و بستنی طراحی سایت فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی طراحی سایت سفارش آنلاین غذا طراحی سایت آتلیه عروسی طراحی سایت فروشگاه اسباب بازی در تهران طراحی سایت فروش رنگ و اسانس خوراکی طراحی سایت درج آگهی طراحی سایت تالار پذیرایی طراحی سایت خودرو طراحی سایت آتلیه عکاسی طراحی سایت املاک طراحی سایت دانشگاه مجازی طراحی سایت خبرگزاری طراحی سایت تخفیف گروهی طراحی سایت مزون طراحی سایت فروش فایل طراحی سایت موزیک طراحی سایت بیمه طراحی سایت شرکتی طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید