طراحی سایت


بررسی چگالی کلمات کلیدی در طراحی سایت

آیا ریدایرکت ها برای سئو مضر هستند در اغلب موارد پاسخ به این سوال خیر است اما بستگی به شرایط دارد .استفاده نادرست از ریدایرکت ها در طراحی سایت موجب بروز مشکلات زیادی خواهد شد از کاهش رتبه طراحی سایت گرفته تا از دست دادن ترافیک طراحی سایت اگر شما در صفحات تغیری ایجاد کرده اید ناچار هستید از ریدایرکت برای صفحات خود استفاده کنید چون نمی خواهید تمام تلاش هایی را که برای جلب مخاطبان به طراحی سایت کرده اید به یک باره از دست بدهید.
ابزار مفید برای تکنیک پر کردن صفحه با کلمات کلیدی در طراحی سایت معمولا توسط متخصصان سئو کلاه سیاه توصیه می شود اما به یاد داشته باشید که چگالی بیش از حد کلمات کلیدی بر آینده مثبتی برای شما به دنبال نخواهد داشت زیرا هنگامی که کراولرها ی موتور جستجو طراحی سایت را برسی می کنند الگوریتم ها برسی می کنند که آیا کلمات کلیدی به شکال غیر طبیعی استفاده شده است طراحی سایت شما دچار افت رتبه می شود.

طراحی سایت

اهمیت کلمات کلیدی در طراحی سایت

حتی ممکن است طراحی سایت شما از فهرست موتور جستجو حذف شود چگونه در طراحی سایت چگالی کلمات را محاسبه کنیم عبارات یا کلمات کلیدی در تعداد کارکترها در طراحی سایت با هم متفاوتند متخصصان سئو معتقدند چگالی کلمات کلیدی باید بین یک تا سه درصد از کل محتوا را در بر بگیرد واگر این عدد از سه بیشتر شود گوگل شما را متخلف شناسایی می کند و اسپم می کند اما اگر قصد محاسبه تراکم عبارت کلیدی در طراحی سایت را دارید ،این فرمول کمی دچار تغیر می شود به این ترتیب شما باید تعداد کلمات در عبارات کلیدی را در دفعاتی که کلمات کلیدی تکرار شده اند ضرب کنید.
عدد به دست آمده را بر تعدد کلمات به کار برده شده و در متن تقسیم کنید وبا ضرب در صد عدد نهایی را بدست اورید تراکم کلمات کلیدی در متن باید چگونه باشد کلمات کلیدی در طراحی سایت باید طوری در متن استفاده شود که موتور جستجورا کشف محتوای اصلی صفحه هدایت کند ودر ضمن خواندنش برای کاربران سخت وغیر قابل فهم نباشد .معمولا توصیه می شود در هر پاراگراف در طراحی سایت یک بار از کلمه کلیدی استفاده کنید هرچند فرمول خاصی در این رابطه وجود ندارد اما تجربه متخصصان در زمینه سئو نشان می دهد.

طراحی سایت

تگ های مناسب طراحی سایت

که برای رسیدن به نتیجه مطلوب بهتر است کلمات کلیدی را درطراحی سایت بخش متن اصلی ، تگ H1و عنوان صفحه ولینک داخلی طراحی سایت به کار ببرید .یکی از بهترین کارها این موضوع است که به جای تکرار کلمه کلیدی خاص در طراحی سایت از انواع مختلف کلمات کلیدی ، مترادف ها ویا عبارت های طولانی استفاده کنید. همچنین باید توجه داشته باشید که شما برای موتور های جستجو مطلب نمی نویسید بلکه مطلب خود را برای موتور جستجو بهینه وقابل فهم می کنید در کل محتوای شما در طراحی سایت باید تجربه کاربری مطلوبی برای مخاطب ها ایجاد کند این تجربه کاربری می تواند تاثیر زیادی در بهبود رتبه طراحی سایت داشته باشد.
تگ کنونیکال چیست همان طور که می دانیم رتبه بندی طراحی سایت در گوگل از اهمیت ویژه ای برخوردار است. همچنین در آموزش سئو بارها به تمهیدات متنوع گوگل برای ارائه نتایج درست ، دقیق و جامع به کاربران اشاره کرده ایم. الگوریتم های گوگل مانند پنگوین ، پاندا ، کبوتر و مرغ مگس خوار همگی به بهتر شدن نتایج جستجو در طراحی سایت کمک کردند اما پس از عرضه الگوریتم گوگل مشکلات دیگری توجه موتور جستجو گر گوگل را به خود جلب کرد. این مشکل محتوای تکراریدر طراحی سایت بود که هنگام ایندکس کردن مطالب دردسر ساز می شود.

طراحی سایت

اهمیت محتوای طراحی سایت

و خود را بدین صورت نشان داد که گوگل یک محتوای واحد را با چند آدرس پیدا می کرد نمی توانست محتوای اصلی را در نظر بگیرد و در نتیجه قادر به رتبه بندی درست صفحه در نتایج جستجو نخواهد بود متا تگ کنونیکال برای جلوگیری از چنین مشکلی در نتایج جستجو استفاده می شود در این مقاله با تکنیک های کاربردی تگ کنونیکال و مزایای آن آشنا می شویم تگ کنونیکال چیست از اوایل 2009 موتورهای جستجو از این تگ در جستجو مطالب استفاده می کنند، اما بسیاری از اپراتورها و صاحبان طراحی سایت هنوز به استفاده از آن رو نیاورده اند تگ کنونیکال درباره محتوای تکراری و محتوای دلخواه است .دلایل زیادی می تواند برای محتوای تکراری وجود داشته باشد.
آدرس URL های مختلف در طراحی سایت تجارت الکترونیک زیاد اتفاق می افتد که از فیلترهای متعدد مانند قیمت رنگ امتیاز استفاده کنند. شناسهURL بخش های مختلف این شناسه ها معمولا به طور اتوماتیک توسط سیستم شما تولید می شونهد سیستم مدیریت محتوا cmsمعمولا این کار را به صورت اتوماتیک انجام می دهند. استفاده از HTPPدر آدرس طراحی سایت به صورت همزمان موتورهای جستجو آدرس زیرا به صورت صفحات مجزا شناسایی و ایندکس می کند. آدرس URLهنگامی که از چند urlبرای یک محتوای خاص استفاده می کنید این اتفاق رخ می دهد.

طراحی سایت

عدم استفاده از محتوای تکراری در طراحی سایت

و محتوای شما به عنوان محتوای تکراری ایندکس می شود اما در این حالت محتوا نیست که در حال کپی شدن است بلکه URLهای متعدد وجود دارند که محتوای مشابهی را عرضه می کنند در واقع محتوای کپی شده بدین صورت است که محتوای اصلی در محتوای کپی شده عرضه شده است باز نشر یا کپی محتوای طراحی سایت در طراحی سایت های دیگر کوچک وبزرگ بودن حروف در آدرس صفحات طراحی سایت موجب سر در گمی موتورهای جستجو می شود. اگر هاست شما به حروف کوچک وبزرگ حساس نیست دچار مشکل خواهید شد.
هر چند استفاده از تگ کنونیکال اجباری نیست اما در تمام موارد که بیان شد باید از تگ کنونیکال استفاده شود اشتباهات رایج تگ کنونیکال در طراحی سایت اگر هاست طراحی سایت شما حروف کوچک و بزرگ حسا س نیست دچار مشکل خواهید شد. هر چند استفاده از کنونیکال اجباری نیست اما در تمام موارد که بیان شد باید از تگ کنونیکال در طراحی سایت استفاده کنید تا موتورها ی جستجو متوجه کپی نبودن مطالب بشوند محتوا را ایندکس کنند و در صفحه نتایج موتورهای جستجو نمایش بدهند.

طراحی سایت

تگ کنونیکال در طراحی سایت

مت کاتس نیز پیش تر اعلام کرده بود که محتوای کپی به ندرت به پنالتی طراحی سایت منجر می شود. مگر آنکه اسپم باشد یا برای دستکاری رتبه طراحی سایت استفاده شده باشد. منظور از برچسب ها در طراحی سایت چیست گوگل در اغلب موارد محتوای کپی را نادیده می گیرد تا برای نمایش طراحی سایت در صفحه نتایج دچار مشکل نشود .این موضوع در سئو طراحی سایت بسیار مهم است که استفاده از تگ کنونیکال باعث می شود شما در سئو رقیب خودتان باشید در ضمن کاربرد اشتباه این تگ ورودی طراحی سایت شما را کاهش می دهد اشتباه های رایج در استفاده از تگ کنونیکال اکثر وب مسترها
در طراحی سایت این تگ را به اشتباه به کار می برند .و برای اجتناب از مشکلات موجود ابتدا باید تصمیم بگیرید کدام urlیا نشان اینترنتی را ترجیح می دهید وتگ کنونیکال را به آن اضافه کنید. اگر آدرس صفحه اصلی را به عنوان کنونیکال سایر صفحات در طراحی سایت تعریف کنید به موتورهای جستجو اعلام کرده اید که همه صفحات اصلی طراحی سایت یک کپی از صفحه اصلی هستد و گوگل آنها را ایندکس نمی کند. بیشتر سیستم های مدیریت محتوا تگ کنونیکال را دارند و می توانید آن را به URLاضافه کنید کسانی که از cmsورد پرس برای طراحی سایت خود استفاده می کنند.

طراحی سایت

آشنایی با پلاگین های طراحی سایت

معمولا از پلاگین استفاده می کنند اگر این تگه ارا به صورت نادرست به کار ببرید موتورهای جستجو نمی توانند مطالب را به درستی ایندکس کنند و رتبه دهی میان صفحات مختلف تقسیم می شود تعریف بیش از یک تگ کنونیکال برای یک صفحه عدم تعریف لینک کنونیکال در طراحی سایت به طور صحیح به خاطر داشته باشید باید حتما از آدرس هایی که با HTPSساخته شده اند استفاده کنید در طراحی سایت فروشگاهی معمولا صفحات به صورت جداگانه ایندکس می شوند درباره اینکه کدام صفحه تگ کنونیکال داشته باشد و درست تصمیم بگیرید.
اشتباه مهلک طراحان سایت در زمان استفاده از کنونیکال استفاده از خصوصیات کنونیکال در صفحات طراحی سایت شما کمک بسیار زیادی به موتور جستجو می کند تا بتوانید نسخه اصلی صفحات ر برای ایندکس از بین صفحات تکراری طراحی سایت شما تشخیص دهند این روش از طریق موتورهای جستجو زیادی پشتایبانی می شود از جمله گوگل یاهو و بینگ استفاده از کنونیکال از ایندکس شدن صفحات تکراری طراحی سایت شما در موتور جستجو جلوگیری می کند.

طراحی سایت

لینک های داخلی طراحی سایت

این موضوع بیشتر برای لینک های داخلی طراحی سایت اتفاق می افتد مانند لینک هایی که در نتایج جستجو ظاهر می شوند در هر صورت استفاده از کنونیکال می تواند تا حدودی مشکل زا باشد به این دلیل که تعریف آن برای مدیران طراحی سایت واضح نیست و این موضوع با عث می شود که تنظیمات طراحی سایت خود را به اشتباه انجام دهند اشاره به موارد اشتباه تگ کنونیکال در طراحی سایت استفاده از آدرس های مطلق که به اشتباه نسبی نوشته می شوند.
تگ کنونیکال در طراحی سایت مانند بسیاری از تگ های HTMLهر دو حالت ادرس نسبی و مطلق را قبول می کند آدرس های نسبی از یک آدرس نسبت به صفحه فعلی استفاده می کنند آدرس مطلق در طراحی سایت شامل مسیر مطلق هستند و با HTMLشروع می شوند و مشخص کردن در یک صفحه به صورت یک مسیر نسبی شناخته می شود. یک صفحه از طراحی سایت که رتبه خوبی هم دارد با مشکل مواجه می شود در این صورت تیم پشتیبانی مجبور است برای رفع این مشکل زمانی را صرف کند کاری کند.

طراحی سایت

صفحه های تکراری طراحی سایت

استفاده از تعریف غیر عمد یا چند گانه از کنونیکال ممکن است هر از چند گاهی در طراحی سایت مشاهده شود که به صورت غیر عمد برای چندین صفحه تکراری تعریف شود در موارد نادر هم اشتباهات تایپی ساده ای را می بینیم. اما بسیاری از مواقع یک مدیر طراحی سایت پر مشغله قالبی را در طراحی سایت خود کپی می کند در حالیکه که به کنونیکال فکر نکرده است در این مواقع طراحی سایت مورد نظر به طراحی سایت قالب لینکی به صورت کنونیکال داده است و این موضوع باعث می شود که طراحی سایت مورد نظر در موتورهای جستجو ایندکس نشود.
استفاده از کنونیکال در صفحه گروه مقالات یا صفحه فرود به عنوان مثال شما یک طراحی سایت درباره دسرها دارید طراحی سایت شما اطلاعات مفید طبقه بندی شده از شیرینی ها و بستنی ها دارد هروز یک دستور غذایی جدید در هرگروه اضافه می شود به عنوان مثال صفحه فرود شیرینی طراحی سایت شما شامل یک مقاله ویژه برای کیک قهوه محلی است به دلیل اینکه گروه شیرینی معمولا محتوایی یکسان مانند کیک قهوه دارد شما یک لینک با خصوصیت کنونیکال از صفحه گروه به مقاله ویژه خوددر طراحی سایت می دهید.

طراحی سایت

 

مطالب مرتبط:
طراحی سایت طراحی وب سایت شرکت طراحی سایت طراحی سایت فروشگاهی طراحی سایت گوگل طراحی سایت آپارات طراحی سایت بیمه طراحی سایت مطب دندان پزشکی طراحی سایت جراحی و زیبایی طراحی سایت تهران طراحی سایت مسکن طراحی سایت آژانس املاک طراحی سایت دکتر زنان طراحی سایت مزون لباس در تهران طراحی سایت وکلا طراحی سایت شرکت بازرگانی طراحی سایت کترینگ در تهران طراحی سایت درمانگاه طراحی سایت لوازم ایمنی طراحی سایت معاملات ملکی طراحی سایت پارچه فروشی در تهران اهمیت طراحی سایت داروخانه اهمیت طراحی سایت خدمات عروسی طراحی سایت فروشگاه موبایل طراحی سایت فروش آبمیوه و بستنی طراحی سایت فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی طراحی سایت سفارش آنلاین غذا طراحی سایت آتلیه عروسی طراحی سایت فروشگاه اسباب بازی در تهران طراحی سایت فروش رنگ و اسانس خوراکی طراحی سایت درج آگهی طراحی سایت تالار پذیرایی طراحی سایت خودرو طراحی سایت آتلیه عکاسی طراحی سایت املاک طراحی سایت دانشگاه مجازی طراحی سایت خبرگزاری طراحی سایت تخفیف گروهی طراحی سایت مزون طراحی سایت فروش فایل طراحی سایت موزیک طراحی سایت بیمه طراحی سایت شرکتی طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید