طراحی سایت


دلایل عدم پیشرفت طراحی سایت شیپور و 5040

طراحی سایت های شیپور و 5040 سایت هایی هستند که تقریبا همه ما با آنها آشنایی داریم دو تا طراحی سایت تبلیغاتی برای خرید و فروش کالا که با سرمایه های میلیاردی تشکیل شده بودند و نتوانستند موفقیت مورد نظر خود را نسبت به طراحی سایت دیوار کسب کنند. اکنون ما در این مقاله به دلایلی که مانع از پیشرفت و یا به عبارتی پیشی نگرفتن طراحی سایت این دو سایت از دیگر سایت ها برای شما می پردازیم. هزینه برای طراحی سایت از هزینه های چند صد هزار تومانی فاصله گرفته و به هزینه های چند صد میلیونی برای راه اندازی و استارتاپ یک طراحی سایت رسید است. درست است که میگوین پول ضمانت موفقیت را نمی کند ولی فقط با ایده و بدون سرمایه گذاری به هیچ عنوان در بازار امروز موفق نخواهید شد.

طراحی سایت

دلایل عدم موفقیت طراحی سایت شیپور و 5040

درست است که تبلیغات تلویزیون تبلیغاتی موثر برای برخی از کالا ومحصولات محسوب می گردد ولی با توجه به این موضوع که مخاطبین تلویزیون تقریبا تمام اقشار جامعه هستند از پیر و جوان و کودک و نوجوان پس با این توضیحات مخاطب خاصی را مد نظر قرار نمی دهدو یا افراد خاصی با توجه به نیازشان از تلوزیون استفاده نمی کنند و چون اکثر افراد آشنا به استفاده از تکنولوژی طراحی سایت نیستند استفاده از این دو طراحی سایت برای همگان امکان پذیر نیست پس به ناچار از تبلیغات تلوزیون برای معرفی سایت خود استفاده کردنند. ولی برخلاف این دو سایت دیوار فقط با استفاده از تکنولوژی طراحی سایت موفقیت زیادی را به دست آورد یا طراحی سایت دیجی کالا اگرفقط تمرکز خود را بروی تبلیغات تلویزیونی قرار می داد قطعا به موفقیت الان دست پیدا نمی کرد. تقریبا می توان گفت که تبلیغات تلویزیون همانند یک حباب است به محض اینکه آگهی تمام می شود ممکن است از خاطرها فراموش شود.

طراحی سایت

تقلید محض از طراحی سایت دیوار و دیجی کالا

همانطور که اشاره کردیم طراحی سایت شیپور به تقلید از سایت دیوار و 5040نیز به تقلید از شیپور ایجاد گردید. ولی موفقیت لازم را در این زمینه کسب نکردند و نتوانستند به پای الگوهای خود برسند و عدم موفقیت آنها به این دلیل بوده است که هیچ کدام نتوانستند الگوی جدید و ایده ای خلاقانه برای سبقت گرفتند از الگوی خود ارائه کنند. که باعث شود کاربر به جای انتخاب سایت دیگر به دیدن سایت آنها مشتاق گردد و می توان به جرات گفت پیدا کردن ایده ها و خلاقیت درطراحی سایت کار چندان آسانی نیست. عدم تحقیقات و بررسی امکانات اولیه طراحی سایت طراحی سایت شیپور در ابتدا تمرکز خود را بروی طراحی سایت قرار داد که به مرور زمان خواست مانند رقیبش بروی اپلیکیشن موبایل تمرکز کند که این خود عامل ضرر میلیاردی بود که شیپور متحل شد. پاپ آپ در طراحی سایت چیست .

طراحی سایت

 

مطالب مرتبط:
طراحی سایت طراحی وب سایت شرکت طراحی سایت طراحی سایت فروشگاهی طراحی سایت گوگل طراحی سایت آپارات طراحی سایت بیمه طراحی سایت مطب دندان پزشکی طراحی سایت جراحی و زیبایی طراحی سایت تهران طراحی سایت مسکن طراحی سایت آژانس املاک طراحی سایت دکتر زنان طراحی سایت مزون لباس در تهران طراحی سایت وکلا طراحی سایت شرکت بازرگانی طراحی سایت کترینگ در تهران طراحی سایت درمانگاه طراحی سایت لوازم ایمنی طراحی سایت معاملات ملکی طراحی سایت پارچه فروشی در تهران اهمیت طراحی سایت داروخانه اهمیت طراحی سایت خدمات عروسی طراحی سایت فروشگاه موبایل طراحی سایت فروش آبمیوه و بستنی طراحی سایت فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی طراحی سایت سفارش آنلاین غذا طراحی سایت آتلیه عروسی طراحی سایت فروشگاه اسباب بازی در تهران طراحی سایت فروش رنگ و اسانس خوراکی طراحی سایت درج آگهی طراحی سایت تالار پذیرایی طراحی سایت خودرو طراحی سایت آتلیه عکاسی طراحی سایت املاک طراحی سایت دانشگاه مجازی طراحی سایت خبرگزاری طراحی سایت تخفیف گروهی طراحی سایت مزون طراحی سایت فروش فایل طراحی سایت موزیک طراحی سایت بیمه طراحی سایت شرکتی طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید