طراحی سایت


طراحی سایت موبایل فرندلی

طبق آمار ها و تحقیقات انجام شده در حال حاضر تعداد کاربران گوشی های افزایش یافته است چرا دسترسی به سایت ها راحت تر انجام می پذیرد و در هر مکان می توان با گوشی موبایل در سرچ طراحی سایت مورد نظر را پیدا کرد. تصور کنید در خیابان هستید و آدرس فروشگاه مورد نظرتان را فراموش کرده اید در این صورت اولین چیزی که به آن فکر می کنید این است که به طراحی سایت فروشگاهی مراجعه کنید و با دیگر آدرس را با دقت بررسی کنید خب امکان دسترسی به کامپیوتر و لپ تاپ آسان نیست و شما در هر مکانی لپ تاپ خود را با خود حمل نمی کنید اما گوشی موبایل همواره در جیب شما ست بنابراین سرچ با موبایل و تبلت را انتخاب می کنید.
مثال دوم تصور کنید وارد محله ای جدید شده اید و قصد رفتن به یک کافه را دارید مسلما جایی را نمی شناسید و در گوگل کافه های آن منطقه را جستجو خواهید کرد تا بهترین را انتخاب کنید شرکت طراحی سایت اول را انتخاب می کنید اما با ارور مواجه می شوید و یا محتوا به درستی نمایش داده نمی شود پس سایت را بسته و به طراحی سایت پیشنهادی بعدی گوگل سر می زنید. تا این جای کار از اهمیت موبایل فرندلی بودن طراحی سایت آگاه شدید.

طراحی سایت

طراحی سایت موبایل فرندلی به چه معناست؟

طراحی سایت موبایل فرندلی و یا اصطلاحا طراحی سایت ریسپانسیو به طراحی سایتی گفته می شود که در تمامی دستگاه ها اعم از گوشی های موبایل، تبلت ها و آپدیت ها به درستی نمایش داده شود و محتوای یکسانی داشته باشد به این ترتیب کاربران با گوشی های موبایل نیز امکان دسترسی به سایت را دارند و علاوه بر این از نظر گوگل نیز طراحی سایت موبایل فرندلی از سئو و بهینه سازی سایت بهتری برخوردار است و جایگاه بهتری کسب خواهد کرد. در طراحی سایت موبایل فرندلی نیازی به اسکرول افقی و یا زوم کردن نیست و امکان دسترسی به تمامی صفحات و بخش های طراحی سایت به راحتی امکان پذیر است. همچنین نوشته ها و مطالب با اندازه صفحه دستگاه شما سازگار می شود.

طراحی سایت

اهمیت طراحی سایت موبایل فرندلی

طراحی سایتی که موبایل فرندلی نباشد بازدید کنندگان خود را از دست خواهد داد به این ترتیب جایگاه خود را در رتبه بندی گوگل نیز از دست می دهد علاوه بر این گوگل همواره الگوریتم های خود را برای نمایش بهترین طراحی سایت های در نتایج برتر تغییر می دهد و با پیشرفت تکنولوژی موبایل فرندلی بودن از آپشن های اولیه طراحی وب سایت به شمار می رود.

 

مطالب مرتبط:
طراحی سایت طراحی وب سایت شرکت طراحی سایت طراحی سایت فروشگاهی طراحی سایت گوگل طراحی سایت آپارات طراحی سایت بیمه طراحی سایت مطب دندان پزشکی طراحی سایت جراحی و زیبایی طراحی سایت تهران طراحی سایت مسکن طراحی سایت آژانس املاک طراحی سایت دکتر زنان طراحی سایت مزون لباس در تهران طراحی سایت وکلا طراحی سایت شرکت بازرگانی طراحی سایت کترینگ در تهران طراحی سایت درمانگاه طراحی سایت لوازم ایمنی طراحی سایت معاملات ملکی طراحی سایت پارچه فروشی در تهران اهمیت طراحی سایت داروخانه اهمیت طراحی سایت خدمات عروسی طراحی سایت فروشگاه موبایل طراحی سایت فروش آبمیوه و بستنی طراحی سایت فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی طراحی سایت سفارش آنلاین غذا طراحی سایت آتلیه عروسی طراحی سایت فروشگاه اسباب بازی در تهران طراحی سایت فروش رنگ و اسانس خوراکی طراحی سایت درج آگهی طراحی سایت تالار پذیرایی طراحی سایت خودرو طراحی سایت آتلیه عکاسی طراحی سایت املاک طراحی سایت دانشگاه مجازی طراحی سایت خبرگزاری طراحی سایت تخفیف گروهی طراحی سایت مزون طراحی سایت فروش فایل طراحی سایت موزیک طراحی سایت بیمه طراحی سایت شرکتی طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید