طراحی سایت


معرفی الگوریتم کبوتر گوگل در طراحی سایت

الگوریتم کبوتر در آگوست 2013 به صورت رسمی معرفی شد در واقع الگوریتم کبوتر با ارتباط دادن سئوی محلی و جستجوی وب بر مبنای مسافتی که کاربر تا مکان مورد نظر دارد، تغییراتی را رتبه بندی نمایش طراحی سایت ها ایجاد می کند و این رضایت بیشتر کاربران را به همراه دارد با معرفی این الگوریتم تغییراتی در نمایش نتایج برای کاربران به وجود آمد.

طراحی سایت

تغییرات به وجود آمده بعد از راه اندازی الگوریتم کبوتر

دو تغییر بزرگی که طراحی وب سایت ها را تحت تاثیر قرار داده و حاصل از الگوریتم گوگل است به شرح زیر می باشد:
اولا : طبق بیانه های گوگل هنگام انتشار این الگوریتم، هدف اصلی آن بهبود پیدایش نتایج جستجو در جستجوی محلی و وب است پس با به کارگیری این الگوریتم توجه بیشتری به سیگنال های گرفته شده از هر کسب و کار می شود و با توجه به مکان کاربر و نزدیکی او به محل نتایج حاصل می شود.
دوم این که گوگل این آپدیت را با هدف نزدیک بودن کاربر به نتایج حاصل از جستجو معرفی کرد بنابراین طبق الگوریتم های گوگل و ارتباط آن با طراحی سایت نتایج حاصل از نمایش با توجه به نزدیک بودن به کاربر به نمایش در می آید برای مثال اگر عبارت رستوان را جستجو کنید سه رستوران در نزدیکی شما به نمایش در خواهد آمد .

طراحی سایت

نتایج حاصل از به کارگیری الگوریتم گوگل

گوگل همواره تلاش می کند بهترین نتایج را برای کاربران به نمایش در آورد البته موبایل ها نیز نقش قالب توجی در این زمینه دارند چرا که جا نمایی بهتری به وسیله ی آنان اتخاذ می شود یکی از قابل توجه ترین تغییراتی که حاصل این الگوریتم گوگل است تغییر در تعداد نمایش موارد جستجو است قبل از این که گوگل این آپدیت را ارائه کند هفت نتیجه در نتایج نمایش جستجو حاصل می شد ولی رفته رفته این مقدار کاهش پیدا کرد و به تعداد سه نتیجه رسید که این باعث می شود شانس نمایش کسب وکارها در نتایج گوگل افت کند علاوه بر این یکی از جنبه های ناخوشایندی که در گوگل وجود دارد عدم توانایی جداکردن کسب و کار واقعی از نمونه های غیر واقعی و تقلبی آن است زیرا بسیاری از افراد تلاش می کنند با تغییر نام خود به صورت نامتعارف در نتایج گوگل ظاهر شوند.

طراحی سایت

همگام شدن با نتایج جستجو در بهره گیری از الگوریتم کبوتر

یک از مزیت های الگوریتم های کبوتر این است که بر مبنای روش هایی عمل می کند که مدیران سایت ها قادر به کنترل آن نیستند یکی از این عوامل نیز شعاعی است که گوگل باید نمایش نتایج انتخاب می کند در ادامه به برخی از پارامترهای مهم و اثرگذار در این زمینه اشاره می کنیم.
• ایجاد محتوای با توجه بر مکان : که باعث تقویت سئوی محلی می شود.
• توجه به سینگال های طبیعی در طراحی سایت : که با تولید محتوای مناسب در طراحی سایت امکان پذیر است.
• توجه به گزارشات اسپم : با ورود به راهنمای گوگل در این مورد اطلاعات بیشتری کسب کنید و جلوی فعالیت های اسپم ها را بگیرید و آن ها را گزارش کنید.
• توجه به قدامات مورد نیاز برای سئوی محلی : با تولید محتوای مناسب، افزایش خدمات و جلوگیری از انتشار محتوای بدون کیفیت در طراحی سایت اقدامات مورد نیاز برای سئوی محلی را انجام دهید.

نکته ی قابل توجه

کارشناسان سئو سایت معتقدد که الگوریتم گوگل بزرگ ترین آپدیت میان الگوریتم های بزرگ گوگل از سال 2012 به بعد بوده است که ابتدا در آمریکا پیاده سازی شد و پس از آن در کانادا مورد سنجش قرار گرفت.

اگوریتم کبوتر چگونه بر نتایج حاصل از جستجوها اثر می گذارد ؟
به صورت کلی این الگوریتم با تمرکز بر مکان جستجوی کاربر به ایجاد نتایج نزدیک به آن اقدام می کند و از نمایش نتایجی که از نظر مکانی دور هستند خودداری می کند.

اهمیت الگوریتم گوگل در طراحی سایت برای چیست ؟
این الگوریتم ارتباط میان سئوی محلی و سئوی وب را برقرار می سازد به طوری که با به کار گیری این الگوریتم نتایج حاصل از جستجو با توجه به دوری و نزدیکی کاربر به مکان مورد نظر ظاهر می شود.

مزیت اصلی الگوریتم کبوتر چیست ؟
این الگوریتم با توجه به بررسی شعاعی که انجام می دهد تعداد نتایج جستجو را کاهش می دهد و این راهی برای تقلب وبمسترها برای قراردادن خود در نتایج جستجو باز نمی کند.

 

مطالب مرتبط:
طراحی سایت طراحی وب سایت شرکت طراحی سایت طراحی سایت فروشگاهی طراحی سایت گوگل طراحی سایت آپارات طراحی سایت بیمه طراحی سایت مطب دندان پزشکی طراحی سایت جراحی و زیبایی طراحی سایت تهران طراحی سایت مسکن طراحی سایت آژانس املاک طراحی سایت دکتر زنان طراحی سایت مزون لباس در تهران طراحی سایت وکلا طراحی سایت شرکت بازرگانی طراحی سایت کترینگ در تهران طراحی سایت درمانگاه طراحی سایت لوازم ایمنی طراحی سایت معاملات ملکی طراحی سایت پارچه فروشی در تهران اهمیت طراحی سایت داروخانه اهمیت طراحی سایت خدمات عروسی طراحی سایت فروشگاه موبایل طراحی سایت فروش آبمیوه و بستنی طراحی سایت فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی طراحی سایت سفارش آنلاین غذا طراحی سایت آتلیه عروسی طراحی سایت فروشگاه اسباب بازی در تهران طراحی سایت فروش رنگ و اسانس خوراکی طراحی سایت درج آگهی طراحی سایت تالار پذیرایی طراحی سایت خودرو طراحی سایت آتلیه عکاسی طراحی سایت املاک طراحی سایت دانشگاه مجازی طراحی سایت خبرگزاری طراحی سایت تخفیف گروهی طراحی سایت مزون طراحی سایت فروش فایل طراحی سایت موزیک طراحی سایت بیمه طراحی سایت شرکتی طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید