طراحی سایت


چه کارهایی باید قبل از طراحی سایت انجام شود؟

همانطور که می دانید یکی از واجبات یک کسب و کار و همچنین پیشرفت در آن ، داشتن یک طراحی سایت ایده آل می باشد که به همه ی نیاز های افراد پاسخ دهد که در بخش های قبل از خصوصیات داشتن یک طراحی سایت خوب صحبت کردیم و شما را با آن ها آشنا کردیم اما کارهایی هم وجود دارد که شما قبل از شروع به طراحی سایت نیز باید آن ها را بدانید و انجام دهید.

هدف از طراحی سایت

اول از همه باید مشخص کنید که هدفتان از ایجاد طراحی سایت چیست برای مثال اگر فروشگاه دارید و یا مغازه ای دارید قطعا هدف شما فروش محصولاتتان می باشد با تعیین کردن اینکه چه نوع سایتی را می خواهید بسیار کار شما را آسان خواهد کرد.

طراحی سایت

ما در کل سه نوع طراحی سایت داریم :

1. طراحی سایت شرکتی
یکی از طراحی سایت هایی است که دارای بیش ترین متقاضی است که به معرفی خدمات و محصولات را که ارائه می دهد می پردازد و در کنار آن از اخبار موجود در شرکت را نیز بیان می کند .

2. طراحی سایت فروشگاهی
به منظور فروش کالا می باشد که می تواند امکاناتی مانند درگاه پرداخت که به صورت آنلاین و یا حتی می تواند محصولات را به صورت آفلاین به فروش برساند.

3. طراحی سایت تخصصی
دسته ی دیگری از طراحی سایت وجود دارد که به آن طراحی سایت های تخصصی می گویند یعنی برای کارهای تخصصی ایجاد می شود که مهمترین عوامل در این سایت ها باید به هدفی که دارند توجه کنند به طور مثال طراحی سایت آژانس مسافرتی ، طراحی سایت املاک ، طراحی سایت کاریابی ، طراحی سایت دانشگاه مجازی که هر کدام دنیای مختلفی را دارند و برای هر کدام باید سایت های مخصوص به خود را ایجاد کنید.

طراحی سایت

مهم ترین کارهایی که قبل از اقدام به طراحی سایت باید انجام شود عبارتند از:

•درباره ی مشتریان خود تحقیق و بررسی کنید
قبل از شروع طراحی سایت باید درباره ی افرادی که با آن ها سر و کار دارید تحقیق کنید و بدانید که با چه نوع افرادی در ارتباط هستید و می خواهید که چه افرادی با شما بیش تر آشنا شوند اول باید به دسته ی مخلف جدا کنید و ببینید کدام یک از این گروه مخاطب شما هستند که طبق سلایق آن ها پیش روید. آقایان ، بانوان ، نوجوانان و یا جوانان ، دانش آموزان ، دانشجویان با جدا کردن هر کدام از این دسته ها راحت تر می توانید مسیر خود را پیدا کنید.

•انتخاب لوگو و نام تجاری مناسب برای طراحی سایت
انتخاب یک نام مناسب و لوگوی خوب بسیار در طراحی وب سایت و کسب و کار شما تاثیرگذار باشد و در ذهن مشتری شما بماند و آن را برای همیشه بشناسد چون نام برندی را که انتخاب می کنید مانند اسم افراد یک اسم همیشگی است که افراد با آن اسم آن برند و فروشگاه را می شناسد.

•تحقیق درباره ی سیستم های طراحی سایت
طراحی سایت همانند دیگر برنامه ها دارای سیستم های مختلفی می باشد که شما قادر خواهید بود از انواع سیستم که به درد کار شما می خورد استفاده کنید در رابطه با آن ها تحقیق کنید و انتخاب نهایی را برای شروع طراحی سایت انتخاب کنید سه نوع سیستم داریم که عبارتند از :
1. سایت های cms و قالب آماده مانند طراحی سایت با وردپرس و طراحی سایت با جوملا و طراحی سایت با دروپال
2. طراحی سایت با php
3. طراحی سایت با asp.net

•در نظر گرفتن بودجه مناسب برای طراحی سایت
قبل از شروع به طراحی سایت باید بودجه ای را که در نظر گرفتید را در نظر داشته باشید و با مشاور و کسی که می خواهد سایت شما را راه اندازی کند در میان بگذارید یکی از مهمترین موارد بودجه ی شما می باشد هر چند اگر بودجه ی کافی را ندارید عجله نکنید آهسته آهسته پیش روید.

•انتخاب شرکت طراحی سایت مناسب
با تحقیق و بررسی و حضور در شرکت ها و گرفتن مشاوره و دیدن نمونه کارهای آن ها تصمیم به انتخاب شرکتی که می خواهید طراحی سایت شما را انجام دهد و شما را به رویایتان نزدیک تر کند را انتخاب کنید چرا که سابقه کاری و تعهد کاری آن شرکت در ارائه کاری که به شما می خواهد بدهد بسیار مهم و حساس می باشد پس با دقت بیش تری به شرکت ها و ارائه مشاوره آن ها گوش فرا دهید و هر سوالی را که در ذهنتان است را از آن ها بپرسید چرا که یک شرکت تاثیر خیلی زیادی را در سایت شما و همچنین نحوه ی کار کرد آن ها به سئو و قرار گیری در اولویت گوگل می باشد.

•مطالب و محتوای طراحی سایت
مطالب و محتوایی را که می خواهید در طراحی سایت قرار دهید بر روی آن نیز باید تحقیق و بررسی های لازم را انجام دهید تا به مطلب و محتوای خوب و حرفه ای که به سوالات افراد پاسخ دهد را چرا که افراد از طریق همین محتواهای سایت شما جذب شما می شوند.

 

مطالب مرتبط:
طراحی سایت طراحی وب سایت شرکت طراحی سایت طراحی سایت فروشگاهی طراحی سایت گوگل طراحی سایت آپارات طراحی سایت بیمه طراحی سایت مطب دندان پزشکی طراحی سایت جراحی و زیبایی طراحی سایت تهران طراحی سایت مسکن طراحی سایت آژانس املاک طراحی سایت دکتر زنان طراحی سایت مزون لباس در تهران طراحی سایت وکلا طراحی سایت شرکت بازرگانی طراحی سایت کترینگ در تهران طراحی سایت درمانگاه طراحی سایت لوازم ایمنی طراحی سایت معاملات ملکی طراحی سایت پارچه فروشی در تهران اهمیت طراحی سایت داروخانه اهمیت طراحی سایت خدمات عروسی طراحی سایت فروشگاه موبایل طراحی سایت فروش آبمیوه و بستنی طراحی سایت فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی طراحی سایت سفارش آنلاین غذا طراحی سایت آتلیه عروسی طراحی سایت فروشگاه اسباب بازی در تهران طراحی سایت فروش رنگ و اسانس خوراکی طراحی سایت درج آگهی طراحی سایت تالار پذیرایی طراحی سایت خودرو طراحی سایت آتلیه عکاسی طراحی سایت املاک طراحی سایت دانشگاه مجازی طراحی سایت خبرگزاری طراحی سایت تخفیف گروهی طراحی سایت مزون طراحی سایت فروش فایل طراحی سایت موزیک طراحی سایت بیمه طراحی سایت شرکتی طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید